FRA UNGDOMSHYBEL TIL LAGER
MED PLADS TIL GOKART RÆS OG BORDTENNIS
Gutterne bag Trendhim ville hjælpe mænd, med at fortælle deres historie gennem smykker og accessories.
Hvad startede i en lille ungdomshybel blev hurtigt til en verdensomspændende succes. En succes baseret på inspirerende købsoplevelser og bekvemmelighed for kunden.
EMBALLAGE DER FØLGER PAKKEN TIL DØRS
Trendhim ønskede en gennemført købsoplevelse, der fulgte kunden hele vejen til dørs! Derfor skulle deres emballage selvfølgelig også fortælle en historie. Den skulle formidle deres brand identitet, forbedre kundeoplevelsen og øge loyaliteten blandt deres nuværende kunder.
Derfor blev kasserne og boblekuverterne piftet op
med en lækker grå farve, der matchede deres brand.
Som et twist blev der tilføjet små statements til
emballagen. Produktet skulle repræsenteret bedst
muligt, derfor fik emballagen en hvid inderside,
der supplerede det hvide pakkefyld perfekt.
Til sidst fik emballagen en mat lak, der beskyttede
trykket under transport, så farvene holdt og logoet
stod skarpt.
FART OVER FELTET
De mange pakker satte pres på pakkeriet. Derfor fandt vi 4 størrelser papemballage, der kunne lukkes uden brug af tape og forsegles med fragtlabels. Det sparede emballagetape og tid i pakkeprocessen. Boblekuverterne blev fremstillet med åbning på det lange led, hvilket satte endnu mere fart på pakkeriet.
MILJØET IN MENTE
Alle kasser blev produceret i Europa af FSC certificeret papir. Ligeledes blev boblefolien udskiftet med en papirløsning – til gavn for både kundeoplevelsen og miljøet.
Som resultat fik Trendhim en opdateret og mere miljørigtig emballage, der matchede deres brand positionering, optimerede pakkeprocessen og gav kunderne en oplevelse ud over det sædvanlige. En emballage der spillede, med hurtig levering og høj leveringssikkerhed.
SKAL DER TRYK PÅ DIN VIRKSOMHED
Vil du vide mere? Eller har du en konkret emballageudfordring? Vi står klar til at hjælpe
+45 72 100 102